25.2.2013

Endorfiinihöyryissä

Hauskaa, että tänne blogiin on eksytty useimmiten tuon niska-hartiajumpan takia. Olisi mukavaa, että siinä olisi ollut joitain ohjeistuksia, mutta niitä mulla ei vielä ole antaa! Oon semmonen keltanokka kaikessa urheiluun liittyvässä, että en uskalla alkaa neuvoa muita.

Nyt on kuitenkin pakko hehkuttaa urheilun aktivoivasta voimasta! En ois ikinä uskonut, että istun nyt tässä kirjoittamassa tämmösiä juttuja, mutta uskottavahan se on. Minä oon alkanut tykätä liikunnasta! Äskeisessä pumpissa uskalsin ensimmäistä kertaa ottaa vitosen painot (ne kokonaiset, jättimäisen kokoset levyt!) treeniin mukaan, ja ihan kamalaa sekä ihanaahan se oli. Askelkyykyt tuntuivat eniten, mulla täris jalat niiden jälkeen koko lopputunnin. Ei vedetä liian kevyesti! :D

Huh. Eilen illalla utelin teiltä satunnaisilta lukijoilta, liittyäkö vaiko eikö liittyä superdieettaamaan Fitfarmille. Kukaan ei vastannut, mikä oli vähemmän yllättävää (:D), mutta päätin sitten kuitenkin jättää superdieetin vähän myöhemmäksi. Mulle on lähitulevaisuudessa tulossa aika makeita reissuja, enkä niiden aikana halua syödä pelkkää rahkaa tiettyinä ajankohtina vaan nauttia siitä, mitä tarjolla on. Ajattelinkin, että voisin lähteä mukaan sitten seuraavalla kierroksella, jahka Fitfarmilla sen sitten aloittavat. Se nähdään sitten! :)

Mutta hypetän vielä hetken tätä mahtavaa oloa! Oon tänään pörrännyt ympäri kaupunkia ja tuntenut itteni varsin voimattomaksi kaikkien edessä olevien haasteiden tuntuessa ylitsepääsemättömiltä. Päätin kuitenkin sen enempää miettimättä lähteä pumppiin, ja huh, miten fiilis vaihtui toiseksi! Imuroin äsken ja nyt lähden kauppaan hakemaan leivontatarvikkeita enkun projektia varten. (Kyllä, tämmöstä se on meillä yliopistossa! :D) Puhumme vegaaniudesta, ja leivon osallistujille tavalliset suklaamuffinssit sekä vegaanisen version. Vaikka itse olenkin "vain" kasvissyöjä, on ollu aika mielenkiintoista sukeltaa superihmisten maailmaan! Saatan jakaa nämä reseptit tämän blogin puolella, vaikka ne eivät millään tapaa terveellisiä taida ollakaan (paitsi tietysti mielelle :)). Saattaa kuitenkin olla, että reseptit päätyvät toiseen blogiini (klik), jota olen tällä hetkellä elvyttämässä.

Aivan parasta maanantaita meille kaikille!! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!