12.3.2013

No huhhuh!

Meikäläisellä alkaa varmaan kohta kuplia tuolla aivojen seudulla sellaista kellertävää nestettä. Oon nimittäin tosi innoissani siitä, kuinka paljon jengiä tänne blogiin on viime päivinä eksynyt! Tajusin nimittäin vasta lauantaina laittaa tän blogini Blogilistaan. Kiitos kaikille tsekkaajille, on hirmu motivoivaa nähdä kävijämäärien kasvavan. Vaikka alussa (eli noin kuukausi sitten, oh those times... :D) ajattelin kirjoittaa tätä vain itselleni, niin nyttemmin toisille kirjoittaminen tuntuu paljon inspaavammalta.


Oon myös saanut kommentteja! Kiitos niistä! Kommentteja saa toki laittaa reilumminkin, niitä on mahtista lukea ja huomata, että jengi oikeesti jaksaa lukea näitä mun höpötyksiäni. :)

Postauksen otsikko viittaa oikeastaan kahteen asiaan. Ensinnäkin just edelliseen, eli kuinka iloinen olen kävijämäärien noususta sekä seuraavaan: mittoihin! Eräs anonyymi kommentoikin aikaisempaan postaukseen siitä, että kantsisi ottaa mittoja. Oon ollut vähän arka tarttumaan mittanauhaan, koska sieltä saattaa tulla epämiellyttäviä totuuksia... No, kyllähän niitä sitten tuli. Mutta joka tapauksessa, tässä olisi läskin senttimetriset ulottuvuudet, s'il vous plaît!


Rintakehän ympärys (rinnan korkein kohta): 103 cm

Vyötärö: 83 cm (au, eihän se sais olla naisella enempää kuin 80 senttiä, vai miten se menikään?)
Lantion levein kohta: 110 cm

Vasen reisin (levein kohta): 66 cm
Oikea reisi (levein kohta): 68 cm

Bonusmitat:
Vasen hauis levossa: 31 cm
Vasen hauis jännitettynä: 35 cm
Oikea hauis levossa: 32 cm
Oikea hauis jännitettynä: 33,5 cm

Oon semmonen suht X-mallinen tyyppi, eli mulla on leveähköt hartiat, kapeahko vyötärö ja leveä lantio. (Synnyttäjän lantio, kuten aina välillä saan kuulla. Ottaisko tuon nyt kehuna vaiko eikö?) Tällä hetkellä noihin adjektiiveihin tosiaan pitää lisätä nuo "-hko/hkö" -päätteet, koska olen aika reilussa kunnossa. Oon kuitenkin tosi onnellinen siitä, että läskin alla mulla on aika kivannäkönen ja sopusuhtainen kroppa! Nyt kun sen saisi vielä kuorittua esiin :)

Noista bonusmitoista vielä sen verran, että mulla on jonkinlainen ihmeellinen fiksaatio mun hauiksiin. Sen takia oli pakko saada ottaa mitat niistäkin. Ja tulipahan todistettua se, että vasen hauis on jostain syystä aika paljon isompi kuin oikea! Kummallinen juttu, kun oon kuitenkin oikeakätinen. No, toivotaan että seuraavalla mittauskerralla habatkin ovat kasvaneet ja mieluiten vielä suunnilleen samankokoisiksi :)

Vielä lopuksi pieni kuva-arvoitus: mitä kuvassa näkyy?


Noh, siinähän on meikän superherkullinen aamupala, eli maitorahkaa ja vadelmamehukeittoa. Nam nam, tai pikemminkin yyh... Maitorahkan eduksi on kuitenkin luettava se, että se on ihan oikeasti täyttävää! Tällä mie yleensä jaksan aika pitkälle, ennen kuin vatsa aloittaa kuolemankorahduksensa.

Mitä te muuten syötte aamupalaksi? Toivottavasti jotain vähän herkullisempaa kuin mie! No, hauskaa tiistaita kaikille! :)



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!