9.7.2013

Väliaikaraporttia

Morjensta morjens! Melkein aloitin tämän postauksen pahoittelemalla hiljaiseloani, kunnes hoksasin, että se taitaa olla melko kulahtanut aloitus. Selvennykseksi haluaisinkin nyt ilmoittaa, että olen tällainen tahdiltani hyvin rauhallinen bloggaaja näin kesän ajan. Tämän ehkä olettekin keksineet ihan itse. Kun syksy saa, arki alkaa ja meikäläinen pääsee jälleen sellaisten syvällisten asioiden ääreen, joita rutiineiksikin kutsutaan, niin blogikin saa uutta pontta.
 
Miksi en ole bloggaillut aktiivisesti viime viikkoina? Oon pohdiskellut asiaa ja päätynyt siihen, että teitä tuskin jaksaa kiinnostaa meikäläisen jätskinsyönti, töissäkäynti ja... noh, siinä ne mun kesäaktiviteetit taitavat ollakin. Kovasti oon myös reissannut Suomen rajojen sisällä. Näistä matkailuista olis kiva kirjoittaa, mutta ne eivät oikein sovi tämän blogin teemaan. Ja niistä saattaisi meikäläisen vähän turhan hyvin tunnistaakin, iik.
 
Lisäksi oon tuuminut sellaista, että syksyllä läski ottaisi ja muuttaisi Lilyyn. Suurin osa mun lemppariblogeista hengailee tällä hetkellä siellä, ja oon muutenkin otettu kyseisen alustan yhteisöllisyydestä ja noh, "hyvästä hengestä". Katsellaan sitä sitten! Onko teillä mielipiteitä asiaan liittyen? Blogger vs. Lily, anyone? :D
 
Ja jos teitä kiinnostaa, että miten mun kuntoilut etenevät, niin täytyy myöntää, että varsin vaihtelevasti. Viime viikot ovat menneet lähinnä niin, että olen ollut kahdessa eri työssä ja elellyt viikottain vähän eri kaupungeissa. Tuntuu, että päivät menevät ohi ihan hujauksessa, mikä surettaa kovasti, koska kesän pitäisi olla sekä tuntua ikuiselta! Usein havahdun illalla nukkumaan mennessäni siihen, että ei helkkari, taasko meni yksi päivä. Oonkin luvannut itselleni, että yritän järjestää raha-asiani niin, että mun tartteis käydä ensi kesänä vain vaikka kuukauden ajan töissä. Loput ajasta aion käyttää niihin asioihin, joista pidän enkä niihin joita täytyy tehdä. Argh!
 
Miten teidän kesänne on mennyt? Vielä sitä on onneks jäljellä! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!